dinsdag 16 januari 2018

De winkel is open!

En dan is het zover, mijn winkel is open! en wat ben ik een blij mens.
Nooit gedacht dat het zo mooi zou worden (al zeg ik het zelf)



De opening was waanzinnig, ik heb er enorm van genoten. 
Het was vanaf 12:00 tot 18:00 een drukte van jewelste.... 200 man zijn er geweest! 
overweldigend, echt waar! zo onwijs gaaf, dat al die mensen de moeite hebben 
genomen om te komen kijken. We hadden heerlijke hapjes, 
gemaakt door mijn lieve vriendin Irene, wat heeft zij haar best gedaan zeg! 
en de drank was allemaal geregeld door De Hoofdwacht, 
en Levi heeft samen met een vriend alle hapjes en drankjes rondgebracht 
en mijn dochter heeft samen met haar vriendin achter de kassa gestaan. een top team dus.



Ik kon alleen maar stralen! halverwege mijn schoenen maar uitgedaan, 
omdat mijn voetjes dat toch wel erg prettig vonden. maar ja, niet heel slim, 
want krijg ze dan nog maar eens aan.


Allemaal bekenden...vrienden, familie, leveranciers, collega's 
en de winkeliers uit Brielle

En dan mijn omaatje van bijna 90 was er ook bij, 
ze heeft ervan genoten en vond het een "leuk winkeltje" 






Deze hele week 17 tot en met 20 januari zijn er open dagen, 
en word het cursusprogramma bekend gemaakt, 
er is weer voor ieder wat wils, dus ik zou zeggen kom langs en kijk rond, 
en neem het programmaboekje mee.

Veel liefs Janine



3 opmerkingen:

BezigeBijMirjam zei

Gefeliciteerd Janine! Ik hoop voor je dat het een succes gaat worden. Ik had al op een ander blog er iets van gelezen en gezien. Heel leuk! Ooit kom ik ook een keer naar Brielle. Succes!🤗

miekequilt zei

Gefeliciteerd met je mooie, eigen winkel. Ik kom zeker een keer kijken. Heel veel plezier en succes met deze nieuwe stap in je quiltcarrière.

johnypoipet zei

I think this is one of the most significant information for me.
And i’m glad reading your article.
But should remark on some general things, the web site style is perfect,
the articles is really great : D. Good job…
อายเบท789

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...