woensdag 15 november 2017

Workshop Blokkenboek.


Ik heb dit leuke blokken-boek gemaakt van 20 x 20 cm.

Ik had dat gezien bij Dorien en was op slag verliefd. I.o.m. haar, 

mag ik hier een workshop van geven. 
Dus heb je zin om ook zo'n leuk blokkenboekje te maken? 
Dan kan dat op woensdag 29 november a.s. Van 11:00 tot 15:00 uur. 
Kosten: € 25,00 incl. Materiaal. 
Je mag je eigen combinatie aan stofjes maken bij mij in de winkel.

 

En voor de liefhebber van naaldenboekjes....!
Jullie krijgen bij inschrijving van het Blokkenboek
het patroontje en het pakketje van het naaldenboekje van mij cadeau!
(pakketje is qua kleur hetzelfde als op de foto)


Dit mapje is 3"x3" klaar.

Zin om mee te doen? geef je dan op via de MAIL
of stuur een whats-app berichtje naar 06-42112830

Fijne avond allemaal.

Geen opmerkingen:

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...