woensdag 15 november 2017

Nieuwe workshops, en 't Sjetootje! En héle mooie quilts....

Afgelopen week ben ik gewoon een paar keer in België geweest.
Ik was uitgenodigd door Dorry om met mn winkeltje en mn quilts richting Belgie te komen naar het plaatsje Boirs. Daar staat een prachtig Sjetootje, waar wij al onze mooie quilts neer mochten leggen en op mochten hangen. Ik mocht ook een kamertje inrichten met mijn quilts, en Dorry had een aantal kamers, Dorien had een prachtige collectie quilts mee genomen. En Barbara heeft ook een mooie kamer ingericht.


Ik laat jullie even een beetje meegenieten, met al het moois daar te zien was.

 

  





In het koetshuis, hadden we met zn drietjes 6 verschillende workshops voorbereid, en je mocht gewoon aanschuiven om zo'n leuk werkje te maken.


We hebben er van genoten!
s'avonds reden we naar huis, waar Dorry dan ook direct begon met haar andere passie...."koken"
Het één nog lekkerder dan het ander! En dan die American Pancakes hé, daar had ik al heel de dag trek in, en die maakt ze dan gewoon ff.

  


En s'avonds natuurlijk ook nog even aan den arbeid, 
om Dorry haar nieuwste aanwinsten te vouwen om 
de volgende dag mee te nemen naar 't Sjetootje.

Iedereen die geweest is, was enthousiast!
Sommige vonden het te ver om te komen, en sommige kwamen 
juist van heel ver! om al het moois te zien.

En ik kan nog uren vertellen, maar ik denk dat het dan saai gaat worden.

Want ik ben er nog niet.

Afgelopen zaterdag was ik weer in Belgie, dit keer voor een gezellige quiltdag in Poppel, georganiseerd door Marjolein Claessen. Ik kan niet anders zeggen dan dat het een heerlijke dag is geweest, allemaal leuke mensen, en allemaal gelijk gestemd. Ik laat een paar projecten zien die tijdens de Show and Tell tevoorschijn kwamen.

 

 


Er was een heerlijke lunch bereid, en er was Koffie, thee en lekkers, 
cadeautjes voor iedereen, een loting....kortom teveel om te vertellen, maar ik weet wel, 
dat ik de volgende keer weer naar zo'n leuke dag ga.

Ik wens iedereen een hele fijne avond toe.













1 opmerking:

BezigeBijMirjam zei

Jij hebt super leuke dagen gehad zo te zien en te lezen. Al eerder las ik over de mooie tentoonstelling op 'n ander blog. Fijne avond.

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...