zondag 8 oktober 2017

Mijn eerste workshop...

Stiekem was ik toch een beetje nerveus. De allereerste workshop van House of Quilts by Janine , dreigde in het water te vallen, mijn ergste nachtmerry.....de patronen van Bonnie Sullivan kwamen niet op tijd binnen, en ik zou dus 8 dames af moeten zeggen. En dat wil je dus absoluut niet.

Ik heb de stoute schoenen aan gedaan, en ben rond gaan vragen bij mijn lieve collega's, de eerste had ze niet, de 2e had ze niet, de derde had 2 pakketjes voor me, daar was ik al heeeeeeel gelukkig mee, de vierde had niets, en de vijfde had er ook 2......pffffff ik was uit de brand!
De dames van Soed Idee en De Quilterie, hebben de pakketjes opgestuurd, ik heb pakketjes gemaakt en ze verdeeld over het aantal cursisten.

Zaterdag ochtend alle spulletjes neer gezet.... nog een keer verzet, staat het nu echt wel goed ?
uiteindelijk had ik er vrede mee, en ben ik heel onrustig met een kopje thee gaan zitten.


De deurbel ging, en vanaf toen liep eigenlijk alles vanzelf. Alle 8 dames waren al vlot aanwezig en we konden lekker gaan beginnen onder het genot van een kopje thee of koffie. De dames hadden er zin in en zijn vrij snel begonnen.

 

 


Alles verliep heel perfect, er werd lekker gekletst en gekeuteld!
Kortom ik was erg tevreden, over de eerste workshop voor HOQ

Verder ben ik bezig geweest met het ontwerpen van Cadeaubonnen en stempelkaartjes
Ik moet zeggen, de dozen kwamen binnen en ik was zoooooo benieuwd, alles opengemaakt en bekeken, en ik was trots, er liep een soort rilling door mn lijf, en ik kreeg er een blij gevoel van.


De cadeaubonnen zijn vanaf nu verkrijgbaar, u kunt ze bestellen via info@houseofquilts.nl
De cadeaubonnen zijn verkrijgbaar van € 10,00 en € 25,00 
Zijn niet inwisselbaar voor geld of op workshops en cursussen
En de cadeaubonnen zijn alleen in te leveren in de winkel


De Stempelkaart, krijgt iedere klant van mij, en u krijgt een stempel bij iedere € 10,00 
en bij een volle spaarkaart krijgt u € 5,00 korting.
Zijn niet inwisselbaar voor geld of op workshops en cursussen
En de cadeaubonnen zijn alleen in te leveren in de winkel

Dit was het even voor nu, ik wens jullie een fijne avond toe






Geen opmerkingen:

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...