maandag 1 september 2014

Ik heb weer een aantal leuke dingen te vertellen,

2 weekjes geleden hebben wij bij De Quilthoeve een heerlijke meidenavond gehad, en wat hebben we gedaan? Nou, heel veel gelachen én geschilderd....Wij hebben allemaal een bord geschilderd, leuk om te doen. De schaal met de bloem heb ik gemaakt. Het was een heerlijke avond.


En beter vroeg dan helemaal niet, ben ik begonnen met dit kussentje, 
in de vakantie geborduurd, en er toen een leuk kussentje van gemaakt. 
Het patroontje is van Lizzie-Kate (verkrijgbaar bij De Quilthoeve)


En ook dit heb ik voor kerstmis gemaakt. Eerst geborduurd en toen in een dienblaadje 
van de Actionrandje of kantje er langs, heb je toch een superieur cadeautje!


En er zit weer een randje aan de R.O.M. die vanaf oktober gaat lopen bij De Quilthoeve in Naaldwijk. Voor meer informatie kunt u een email sturen naar de winkel.


Onze nieuwe aanwinst Puk groeit als kool, en is om op te vreten!
Komisch, lief, leuk en ondeugend.
En inmiddels dikke vriendinnen met onze Suus (die er heel erg aan moest wennen)


Afgelopen donderdag waren Joost en ik 16 jaar getrouwd, en zijn wij heel erg verrast door onze kinderen. Levi was onze ober, en Yoni was de kokkin. Wij kregen vooraf een fruitsalade, met als hoofdgerecht een overheerlijke kalfsoester gevuld met brie en salade. En als toetje kregen wij een chocolade mousse met een pennywafel.... het was een avond om nooit te vergeten.


En het mooie is, ik heb echt niet hoeven helpen,....zelfs niet met de kalfsoester!
Een echte kokkin in de dop. Laat ze dat nu eens willen worden.....!

Allemaal leuke dingen voor de mens.
Maar zal ik ook eens de mindere dingen met jullie delen....
Galstenen; ik ben de trotse eigenaresse van 5 tot 6 galstenen. gister een hele 
heftige pijn aanval gehad. vandaag de echo en ja hoor ze zag stenen....
Morgen krijg ik te horen wanneer ik geopereerd  kan worden, 
want mijn galblaas moet eruit.
Heb ik weer! even afwachten dus.

Groetjes van mij, Janine

2 opmerkingen:

Rennie zei

Het is zeker heel naar voor je, maar dit zijn nu eens stenen die je echt kwijt wil. Hou vol en het gaat allemaal goed komen. Denk aan je en sterkte!

Jenny zei

Janine,sterkte gewenst met je galstenen.
Dit is weer iets waar je zeker niet op zit te wachten....
Hoop dat je gauw geopereerd kan worden
des te eerder ben je van de pijn af....
Hartelijke groeten,Jenny
PS Wat een lief hondebeestje hebben jullie!!!

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...