woensdag 17 september 2014

Het is bijna zover!

Ik heb weer een hoop te vertellen.
En ik wil weer wat leuke dingen laten zien aan jullie!

Maar eerst wil ik iedereen bedanken voor alle lieve worden die ik heb mogen ontvangen in mijn mailbox. 26 september wordt mijn galblaas verwijderd, en zal ik het even rustig aan gaan doen.

Jullie zullen er dan ook niet gek van opkijken als ik al het een en ander 
verzameld heb, wat ik tijdens het "rustig aan" kan doen.

En geloof het of niet, maar ik ben begonnen met haken, 
de mensen die mij een beetje kennen, vallen nu waarschijnlijk van hun stoel, 
want ik heb altijd gezegd...ik kan niet haken en wil het ook niet leren. 
Ik laat het liever doen.

Maar het wonder is geschiet! Janine kan haken.
En dan ga je kijken op het Wereld Wijde Web, 
en kom je ontelbare ideeën tegen, om duizelig van te worden.

Ik ben nog niet zover! maar ieder begin is er 1. 
Tammy heeft me het geleerd in een uurtje, dus avonds ben ik stug doorgegaan. 

Het begon dus zo!, maar ik was trots, dan heb ik een schoonmoeder 
die me dan even haarfijn uitlegt wat ik niet goed doe! Goed bedoeld hoor, 
dus ben naast haar gaan zitten en avonds had ik deze! bied perspectief...toch?


En toen deze! heerlijk op de bank even zonder dat deze dame op schoot ligt.
(en geloof maar niet dat je dan ook maar 1 steek kan maken.)



En al snel had ik de smaak te pakken.
Wat gaat het worden? als ik het leuk blijf vinden een dekentje, 
en anders een pannenlap! hahaha


Een nieuwe verslaving ben ik bang.

Verder is mijn creatieve dochter ook lekker bezig geweest,
en heeft dit iphone 4 hoesje geborduurd. Alleen een paar dagen later 
kreeg ze een nieuwe telefoon, waar natuurlijk dit hoesje niet omheen past. 
En dus heeft ze besloten om het aan Tammy te geven.
Is toch lief van haar?


En ik ben nog bezig geweest met dit borduurtje!
Van Lizzie-Kate, nu nog bedenken wat eromheen gaat!


En dan deze, al 2 jaar in de kast! niet wetende wat ik er mee moest doen!
Vanmiddag toen ik terug kwam van mijn Pre-operatieve onderzoek, 
ben ik ermee aan de slag gegaan en mocht dit het eindresultaat worden.
Ik ben er blij mee!


Deze vond ik op het internet.....die wil je toch maken?


en deze dan?


 Kortom ik verveel me geen moment, en geniet van elke steek die ik maak.
Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag en tot snel in de winkel of op het blog.

Groetjes van mij, Janine


2 opmerkingen:

anjaw zei

sterkte met het verwijderen van de galblaas. Heb het vorig jaar zelf meegemaakt, viel 200% mee, bijna geen pijn gehad en de volgende dag naar huis. Leuke blog, ben nog een beetje aan het rondkijken.

Gr. Anja

quiltingmieke zei

piep sterkte met de oepratie en ja jij gaat je gied bezighouden , leuk he zo een haaknaald en bolletje wol...al ben ik een lapjesvrouw...toch doe ik het af en toe ook knufje mieke

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...