zaterdag 9 juli 2011

Camelot Quilt-along....


Goedemiddag lieve Quilters,

Ik wil eventjes iets met jullie delen.
Wij gaan iets leuks doen, wij hebben een prachtige quilt ontdekt 
namelijk de Camelot quilt, gemaakt door Trish Harper. 
Ik heb heel wat mail contact met Trish gehad over deze quilt.
Ik ben er zelf helemaal weg van, en heb dus besloten er een 
maandelijks project van  te maken.
Mocht je zin hebben om mee te doen met deze prachtige quilt!
Lees dan eventjes de spelregels en maak een keuze uit de mogelijkheden, 
en mail dan naar 
De spelregels kunt u boven dit berichtje vinden (B.O.M. Camelot).
Ik ben nu zelf al bezig met blok 1, om jullie te laten zien wat voor stofjes er in het 
stof pakketje zullen zitten voor dit blok, uiteraard bestaat het volgende 
blok weer uit andere stofjes.


Groetjes en een fijn weekend, Janine

2 opmerkingen:

Heidi zei

Leuk, Leuk Leuk! Je weet dat ik mee ga doen....

Anoniem zei

Aaaaah, so I was right saying it was the Camelot pattern, when you first showed it last June ;>)
I've got that pattern already, but still haven't started it.
It's a GORGEOUS pattern... but it rather intimidates me, especially for choosing the fabrics (which is always my biggest problem), and I really envy those who will be able to get their fabrics each month. GREAT initiative of yours!
Best regards,
XOXOXOXOXO
NADINE

Quilt A-Long "Birds around the World"

Ik ga jullie wat vertellen over mijn nieuwe project “Birds around the world” Weet je nog, een paar jaar geleden; de hype om quilts te mak...